Kampaň plyšových hračiek IKEA: navrhnuté deťmi pre dobrú vec
- 9:38 23.10.2015
- BRATISLAVA
Predstavte si, že dieťa navrhne dizajn výrobku IKEA. Návrh sa premení na skutočnosť a výrobok sa začne predávať v obchodných domoch IKEA po celom svete. A že tento výrobok navyše pomôže deťom žijúcim v chudobných podmienkach. IKEA Foundation v spolupráci s organizáciami UNICEF a Save the Children realizuje Kampaň plyšových hračiek už po 13-krát, s cieľom umožniť týmto deťom viac príležitostí na lepšiu budúcnosť pre seba i svoje rodiny.
Minulý rok sa deti zákazníkov IKEA Family zúčastnili súťaže v kreslení v obchodných domoch IKEA. Ich úlohou bolo nakresliť svoju vysnívanú plyšovú hračku. Porota zložená zo zástupcov IKEA vybrala spomedzi tisícok krásnych návrhov 10 víťazných. Týchto 10 návrhov sa stalo podkladom pre tvorbu kolekcie s názvom SAGOSKATT.
"Plyšové hračky z tejto kampane sú naozaj milé a nápadité, no majú pre nás aj hlbší význam. Keďže výťažok v hodnote 1 euro z predaja každej plyšovej hračky venujeme organizáciám UNICEF a Save the Children, znamená to, že deti pomáhajú deťom pri budovanú lepšej a krajšej budúcnosti," hovorí Bodil Fritjofsson, Product Developer, IKEA Švédsko.
Za 12 rokov sa vďaka Kampani plyšových hračiek pre vzdelanie vyzbieralo takmer €77 mil., ktoré pomohli viac ako 11 mil. detí prostredníctvom 99 projektov v 46 krajinách sveta.
"Chudobu porazíme, iba ak bude pre nás vzdelávanie všetkých detí prioritou. V prvom rade musíme investovať do kvalitného vzdelania pre dievčatá, deti so zdravotným postihnutím a deti z menšinových komunít. Žiadne dieťa by nemalo zostať v úzadí," povedal Per Heggenes, CEO IKEA Foundation.
Počas tohtoročnej Kampane plyšových hračiek pre vzdelanie sa bude opäť konať súťaž v kreslení – deti tak budú môcť navrhnúť plyšovú hračku pre dobrú vec. Ak teda majú vaše deti hlavu plnú nápadov, priveďte ich do obchodného domu IKEA v Bratislave na workshop, kde aj tento rok budú môcť nakresliť svoje návrhy hračiek. Možno práve podľa ich návrhu vyrobíme hračky, ktoré sa budú predávať v IKEA. Workshop pre malých dizajnérov bude v obchodnom dome IKEA v Bratislave prebiehať od 5. do 7. 11. 2015 od 10.00 do 20.00 h.
Slovami partnerov
Podporme vzdelanie – spoločne
"Investovať do vzdelania detí znamená základ pre trvalý mier a udržateľný rozvoj. Od roku 2003 bolo miliónom detí poskytnuté lepšie vzdelanie vďaka IKEA Foundation, zákazníkom a zamestnancom IKEA z celého sveta," povedal Gérard Bocquenet, UNICEF Director of Private Fundraising and Partnerships. "Poďme stavať na týchto úspechoch a zabezpečme ešte väčšiemu počtu detí spravodlivú šancu v živote prostredníctvom vzdelania," dodáva.
"Umožniť deťom so zdravotným postihnutím či deťom z menšinových skupín prístup ku kvalitnému vzdelaniu pre nás znamená posilniť ich postavenie, ako aj postavenie ich rodín a komunít pri vytváraní lepšej a šťastnejšej budúcnosti. Prostredníctvom IKEA Foundation, ktorá pomáha deťom z chudobných pomerov, cítime neoceniteľnú podporu zo strany zamestnancov a zákazníkov IKEA po celom svete a snahu plniť právo detí na kvalitné vzdelanie, čo vplýva aj na budúce generácie," hovorí Elisabeth Dahlin, Secretary General Save the Children, Švédsko & Chairperson Global Lead Agency for the IKEA Foundation Collaboration.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.