• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Pondelok, 21.4.2025Meniny má Ervín
23°Bratislava

Kampaň „Z lásky k deťom“ podporila deti v núdzi!

  • 9:30 26.10.2015
  • Bratislava
Kampaň „Z lásky k deťom“ podporila deti v núdzi!

Vďaka tejto iniciatíve dostanú deti v núdzi okrem plienok Pampers aj ďalšie výrobky, ktoré prispejú k ich zdravému vývoju a pomôžu aspoň na chvíľku vytvoriť pocit útulného domova. Celková hodnota podpory je 30 000€.

„Vďaka tejto kampani stovky detí zo sociálne znezvýhodneného prostredia pocítia solidaritu ľudí, ktorí na kampaň zareagovali a podporili ju svojimi nákupmi. Silní partneri – Procter & Gamble a Kaufland, ktorí sa rozhodli tento projekt priniesť aj na Slovensko, majú veľkú zásluhu na tom, že balíčky a projekty, ktoré Slovenský Červený kríž pripraví, pomôžu zmierniť nepriaznivú sociálnu situáciu a priniesť trocha radosti do mnohých slovenských rodín. Ďakujeme všetkým, ktorí kampaň „Z lásky k deťom“ podporili,“ hovorí Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka SČK.

„Sme veľmi radi, že si toľko zákazníkov vybralo značky P&G, akými sú Ariel, Lenor, Pampers alebo Gillette, a tým pomohlo aspoň trochu zlepšiť život rodinám na Slovensku, ktoré to potrebujú,“ hovorí Zdeněk Řiháček, P&G Country Leader pre Slovenskú republiku.

„Chceli by sme sa poďakovať všetkým našim zákazníkom, ktorí kampaň Z lásky k deťom podporili prostredníctvom svojich nákupov v obchodných domoch Kaufland počas šiestich uplynulých týždňov. Spoločne Kaufland a Procter&Gamble sme sa rozhodli vyzbieranú sumu navýšiť na 30 000 eur,“ dodal Richard Bendík, riaditeľ nákupu Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Ambasádorkou projektu sa stala Lucia Hablovičová, ktorá sa aj so synom zastavila v predajni Kaufland, aby nakúpila výrobky Procter & Gamble a podporila tak deti v núdzi. „Som rada, že som mohla vykúzliť úsmevy na detských tvárach a ďakujem všetkým, ktorí sa tiež pridali, “ hovorí Lucia Hablovičová.

Do iniciatívy sa zapojil každý, kto si do 22. októbra kúpil v Kauflande plienky Pampers, hygienické potreby Always, vlasovú kozmetiku Head & Shoulders či Pantene a výrobky značiek Ariel, Bonux, Jar, Lenor, Old Spice a Gillette. Z nákupu vybraných značiek P&G darovalo P&G a Kaufland 2+2=4 centy na pomoc deťom v núdzi.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál TASR/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

15:42 28.03.2025Tlačové správy

Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

14:51 07.03.2025Tlačové správy

Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

12:00 07.03.2025Tlačové správy

Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

8:18 07.03.2025Tlačové správy

Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

19:37 16.12.2024Tlačové správy

Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?