Obnova Auparku Bratislava v štýle Urban Chic dokončená
- 15:00 12.11.2015
- BRATISLAVA
Aupark Bratislava otvoril svoje zrekonštruované priestory pre verejnosť 22. októbra. Rekonštrukcia mala za cieľ priniesť zákazníkom ešte viac komfortu do nakupovania, uľahčiť a zefektívniť pohyb po centre. Modernizácia interiéru vo výške 15,5 mil. EUR začala v januári tohto roku. Vniesla do centra unikátny dizajn Urban Chic, presvetlenejšie priestory, nevšedné nákupné zážitky a široký výber VIP služieb.
Aupark v Bratislave má nové nákupné srdce – modernú centrálnu zónu v štýle Urban Chic, v rámci ktorej sú situované eskalátory s prepravnou kapacitou 3600 ľudí za hodinu a panoramatický výťah. Nahradili tak pôvodné schody, čím sa značne zrýchlil a uľahčil vertikálny pohyb zákazníkov po centre. Súčasťou nového átria je tiež štýlová fontána s efektom vĺn, vďaka čomu sa átrium stalo populárnym a vyhľadávaným miestom pre oddych a stretnutia.
Mestské a štýlové
Centrum zvolilo pre svoju obnovu štýl Urban Chic. Interiéru dominuje kombinácia kovových prvkov a dreva, v rámci farieb prevládajú odtiene sivej, bielej a hnedej. Nová podlaha, vyrobená z kvalitného španielskeho mramoru, dodáva centru punc exkluzivity. Celkový elegantný vzhľad dotvára dizajnérsky nábytok v nových, ešte komfortnejších oddychových zónach, rovnako tak v štýle Urban Chic. Súčasťou oddychových zón sú nabíjačky pre mobilné telefóny a tablety s Wi-Fi pripojením zadarmo. Návštevníkom sú taktiež k dispozícii nové navigačné tabule a totemy, ktoré robia pohyb a orientáciu po centre ešte jednoduchšími.
Návrh rekonštrukcie bol vypracovaný dizajnérmi Saguez&Partners, sídliacimi vo Francúzsku, v spolupráci so slovenským architektonickým štúdiom Jančina architekti.
Svetlejšie a ekologickejšie
Nový dizajn so sebou prináša aj presvetlenejšie priestory. Centrum má nový šetriaci režim, ktorý ho radí medzi energeticky najefektívnejšie nákupné centrá na svete. Zodpovedný a inovatívny prístup centra voči životnému prostrediu ocenili aj v zahraničí. Aupark v Bratislave ako jediné nákupné centrum na Slovensku získalo BREEAM in-use certifikát s hodnotením "vynikajúce". BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method) patrí medzi najstaršie a najuznávanejšie hodnotenia vplyvu budov na životné prostredie.
Nové logo so štyrmi hviezdičkami a nový slogan
Aupark v Bratislave sa počas rekonštrukcie riadil Unibail-Rodamco "Four stars" konceptom, ktorý špecifikuje základné požiadavky pre všetky nákupné centrá vo vlastníctve spoločnosti. Tento zákaznícky orientovaný prístup je postavený na širokej škále "štvorhviezdičkových služieb" s cieľom priniesť zákazníkom jedinečný zážitok z nakupovania. Podmienky dosiahnutia štvorhviezdičkovej úrovne boli vytvorené spoločnosťou Unibail-Rodamco a spoločnosťou SGS, ktorá je svetovým lídrom v oblasti certifikácie takýchto služieb. Ako príklad uvedieme kvalifikovaný personál na recepcii, bezplatný osobný stylista, kozmetický poradca zadarmo v rámci služby Beauty advice a v neposlednom rade unikátny vernostný program s množstvom špeciálnych ponúk a VIP služieb.
Ďalším skvelým príkladom spomínaných služieb sú aj osobní nákupní asistenti pre našich zákazníkov počas rôznych podujatí, dáždniky, ktoré si je v prípade nepriaznivého počasia možné zapožičať zadarmo, automatický leštič topánok, detské kútiky v centre alebo nabíjačky pre mobilné telefóny. Štyri hviezdy sú zároveň i súčasťou nového loga Aupark Bratislava. "Známka” štyroch hviezdičiek dokazuje 100% starostlivosť o každého návštevníka, ktorý je vnímaný nielen ako zákazník, ale predovšetkým ako vítaný a ctený hosť.
"Ako súčasť spoločnosti, ktorá je európskym lídrom s najlepšími nákupnými centrami po celej Európe, zhmotňuje Aupark Bratislava to najlepšie z nášho know-how. Sme radi, že teraz môžeme zákazníkom predstaviť nový Aupark a jeho príťažlivú a trendy atmosféru. Veríme, že renovácia a starostlivo vyberaný mix značiek prinesú zákazníkom pri nákupoch ešte viac komfortu a radosti a že budú mať vždy dôvod sa k nám vrátiť, " hovorí Arnaud Burlin, výkonný riaditeľ spoločnosti Unibail-Rodamco pre strednú Európu.
Záverečná fáza obnovy centra je podporená i marketingovou kampaňou s novým sloganom "Moje nové ja", ktorý zákazníkov vyzýva k návšteve centra, sľubujúc nové nákupné zážitky. Kampaň používa čierne a biele módne fotografie, ktoré pre Aupark Bratislava nafotil známy fotograf Braňo Šimončík. Centrum zahájilo kampaň spojenú s odhalením nového loga v polovici septembra.
Najväčší výber značiek
Aupark Bratislava opäť potvrdzuje, že je lídrom v prinášaní skvelých zážitkov z nakupovania, a rovnako tak zákazníkom ponúka známe a exkluzívne značky ako La Martina, MAC, Timberland, Pandora, Silvian Heach, CHAPS by Ralph Lauren, Coccinelle, Thomas Sabo, Aeronautica Millitare, Stefanel, Tiger of Sweden, Tous, a mnoho ďalších, ktoré pribudnú v roku 2016.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.