Malé predajne sa posilňujú vďaka značke Môj obchod
- 11:13 15.05.2013
- BRATISLAVA
Drobní predajcovia, ktorí čelia konkurenčnému tlaku obchodných reťazcov, dostali možnosť využiť podporu a skúsenosti silného partnera a zároveň si zachovať svoju suverenitu a nezávislosť. Balík marketingovej podpory založený na jednotnej identite a aktívnej obchodnej spolupráci s veľkoobchodom prináša predajniam so zmiešaným tovarom spoločnosť METRO v rámci projektu „Môj obchod“.
Pilierom vzájomne výhodnej spolupráce METRO s vybranými maloobchodníkmi je letáková podpora a akciové ponuky na vybraný tovar, ktorý sa následne v predajniach Môj obchod ponúka koncovým zákazníkom. Produkty, ktoré sa v letáku Môj obchod objavia, vyberajú odborníci so zreteľom na názory členov aliancie. „Maloobchodníci tvoria tretinu našich obratov – s ich úspechom je spätý aj úspech veľkoobchodu METRO. Je pre nás preto logické snažiť sa neustále prichádzať s novými produktmi a službami, ktoré im uľahčia podnikanie,“ hovorí Peter Radobický, manažér METRO Cash & Carry SR pre segment nezávislých predajcov. Môj obchod je tak prirodzeným pokračovaním doterajších aktivít, v rámci ktorých METRO maloobchodníkom poskytovalo napríklad poradenstvo a vzdelávanie.
Maloobchodníci zapojení v projekte získavajú okrem klasických výhod zlatého či strieborného partnera METRO aj zvýhodnené ponuky do akciových letákov Môj obchod a dokonca ďalšiu dodatočnú zľavu na tovar mimo letákovej ponuky METRO. Spoločný projekt predajní Môj obchod tak prináša podporu malým nezávislým podnikateľom a zároveň v očiach koncových zákazníkov buduje jednotnú a dôveryhodnú značku tradičných lokálnych predajní.
Iniciatívu METRO vítajú aj samotní maloobchodníci zapojení do projektu. „Vďaka Aliancii Môj obchod sa nám podarilo zastaviť pokles tržieb a dokonca sme medziročne narástli o 14 percent. Po odporúčaných úpravách vyzerá môj obchod oveľa lepšie, čo ocenili hlavne zákazníci,“ hovorí Ján Kučera z potravín Marpo v Kysuckom Novom Meste. Podobnú skúsenosť má Zdenka Václavová z potravín Zdenka v Tomášove: „Mne Môj obchod pomohol zvýšiť predaje o 20 percent a veľké plus vidím aj v podpore, ktorú METRO poskytuje – odlišujem sa a ľudí láka zvedavosť.“
Oranžovo-zelený leták Môj obchod ponúka spravidla 15 prevažne potravinových výrobkov a jeho dvojtýždňová platnosť sa začína vždy v piatok. Nadväzuje teda na letákovú ponuku METRO, ktorej platnosť sa začína v stredu. Maloobchodníci tak získajú čas zásobiť sa tovarom, aby v deň štartu letáka Môj obchod boli pripravení. Letáky sa distribuujú priamo do poštových schránok potenciálnych zákazníkov v spádovej oblasti každej prevádzky Môj obchod.
Projekt Môj obchod úspešne funguje aj v ďalších krajinách, kde spoločnosť METRO pôsobí. Najbližšie predajne možno nájsť napríklad v Poľsku pod názvom Odido a v Českej republike ako Můj obchod.
Hlavné prínosy projektu Môj obchod:
- Podpora maloobchodníkov v regiónoch, zvýšenie ich konkurencieschopnosti
- Zachovanie nezávislosti a suverenity zapojených maloobchodných prevádzok
- Aktívna spolupráca s veľkoobchodom METRO: podpora od silného a skúseného partnera
- Ucelená marketingová podpora zo strany METRO: jednotné logo a značka obchodu, pracovné odevy pre predavačov, POS materiály, letáková podpora distribuovaná koncovým zákazníkom do poštových schránok v spádovej oblasti danej prevádzky Môj obchod, spoločná webová stránka www.imojobchod.sk
- Poradenstvo a vzdelávanie zo strany METRO: zoznámenie sa s najnovšími trendmi a odporúčania v zariaďovaní predajne, rozložení tovaru či komunikácie so zákazníkmi
- Akciové (zvýhodnené) ponuky na vybraný tovar pre koncových zákazníkov: široký sortiment vlastných značiek ARO a Fine Food – spojenie vysokej kvality s výhodnou cenou
- Výhody zlatého či strieborného partnera METRO pre zapojených maloobchodníkov, ako aj zľavy na tovar mimo letákovej ponuky METRO
- Celoslovenské pokrytie: na vidieku aj v mestách po celom Slovensku
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.