Bratislava sa bude prezentovať novými reklamnými spotmi
- 10:51 23.12.2015
- BRATISLAVA
Na podporu turizmu v Bratislave vytvorila Bratislavská organizácia cestovného ruchu sériu zimných reklamných spotov. Tie nadväzujú na úspešnú letnú kampaň LIKE A KING AND QUEEN a majú pritiahnuť návštevníkov do nášho hlavného mesta aj počas zimného obdobia. Tri spoty prezentujú Bratislavu prostredníctvom rôznych možností trávenia času, a to cez tradičné oslavy sviatkov, šport až po fašiangy spojené s plesovou sezónou.
Ing. Alžbeta Melicharová, predsedníčka predstavenstva Bratislava Tourist Board, vysvetľuje zámer vytvorenia zimných reklamných spotov: "Ide o prirodzene nadväzujúcu komunikáciu na letnú časť kampane, ktorá prezentovala mesto v Českej republike, Maďarsku, Rakúsku a Nemecku a na jeseň aj v talianskom Miláne v počas svetovej výstavy EXPO 2015. O pozitívnom dopade prezentácie mesta takouto formou hovorí aj návštevnosť. V mesiaci jún sme zaznamenali nárast počtu návštevníkov Bratislavy takmer o 22% a rovnako stúpol aj počet prenocovaní, pričom najväčší nárast sme zaznamenali práve pri návštevách zo spomínaných krajín."
Fakty o natáčaní:
• Natáčanie spotov prebiehalo 6 dní
• Výsledkom sú 3 reklamné spoty v dĺžkach 30 a 20 sekúnd, ktoré spracúvajú rôzne témy: Vianoce a Silvester, šport a fašiangy a plesy v téme Korunovačnej Bratislavy
• v rámci spotu propagujúceho možnosti športového vyžitia je zaradené aj krasokorčuľovanie, ktoré tak nepriamo propaguje Majstrovstvá Európy v krasokorčuľovaní, ktoré bude v januári 2016 hostiť práve Bratislava
• Natáčalo sa na rôznych lokalitách v Bratislave - sedačková lanovka na Železnej studničke, Koliba - Slavín, Primaciálne námestie, Zrkadlová sála Primaciálneho paláca, Hlavné námestie, Františkánske námestie, uličky historického centra, Slovak Pub, UFO, klzisko hotela Grand Hotel River park, štadión Ondrea Nepelu, Curlingový štadión v Ružinove a samozrejme nábrežie Dunaja.
• V spotoch spolu účinkuje 26 ľudí - 6 výkonných umelcov, 5 tanečných párov a 10 komparzistov
• Pri natáčaní boli využité moderné technológie ako je filmovanie pred zeleným plátnom, dron, BlackMagic alebo špeciálna technika RED EPIC X.
"Zaujímavým prvkom je využitie zeleného plátna počas natáčania na Slavíne. V danom čase bolo vonku 13oC a potrebovali sme vytvoriť atmosféru zasneženej Bratislavy. Rovnako stojí za zmienku tradičný sprievod masiek v malebných uličkách historického centra, ako aj pohľad na noblesné bály, ktoré sa konali v krásnych palácoch nášho korunovačného mesta", dodáva Mgr. art. František Morong, marketingový riaditeľ Bratislava Tourist Board.
Všetky 3 zimné spoty nájdete tu:
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.