Lidl ponúka podľa Slovákov najlepší pomer kvality a ceny
- 13:52 10.02.2016
- Bratislava
V roku 2015 sa na Slovensku uskutočnili prvé dva národné prieskumy verejnej mienky Best Buy Award, v každom z nich získal Lidl po štyri prvenstvá. V tejto medzinárodne prestížnej ankete zameranej na najlepší pomer ceny a kvality na trhu rozhodujú o víťazoch jednotlivých kategórií priamo spotrebitelia. Lidl označila väčšina z opýtaných za jednotku v týchto kategóriách:
• medzinárodný maloobchodný reťazec
• fľašková minerálna voda – Saguaro
• polosuché salámy
• cukrovinky
• alkoholické nápoje
• pekárenské výrobky (2x)
Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
„Náš koncept je vo veľkej miere postavený na výrobkoch predávaných pod privátnymi značkami. Znamená to, že zákazníci si ich môžu zakúpiť výlučne v predajniach Lidl. Čerstvosť, kvalita a výhodná cena ponúkaných produktov je pre nás teda naozaj kľúčová,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika, a dodal: „Získané ocenenia za kvalitu (QuDal), čerstvosť (prieskumy verejnej mienky GfK júl 2015, TNS apríl 2015) či pomer kvality a ceny (Best Buy Award) sú dôkazom, že naša snaha je úspešná. Navyše, rozhodli o nich zákazníci.“
Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska realizoval v dvoch vlnách – v apríli a októbri 2015 – vždy na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.
Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.