Spoločnosť SHP Bohemia získala ocenenie Voľba spotrebiteľov
- 12:02 23.05.2013
- BRATISLAVA
Každý rok vychádzajú na trh novinky výrobkov najrôznejšieho druhu. Ako však má spotrebiteľ vedieť, ktoré z novo uvedených produktov budú mať skutočne inovatívny význam? V rozhodovaní zavážia názory a skúsenosti iných. Okrem hodnotných postrehov a odporúčaní od známych, koncový užívateľ rád prijíma aj iné, objektívne hodnotenia viacerých zákazníkov. V Čechách sa už 13. rok každoročne koná Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka. Na Slovensku prebieha druhý ročník tejto súťaže, ktorá je jedinou svojho druhu u nás, kde o výsledku rozhodujú samotní spotrebitelia.
Ing. Ladislav Faith, marketingový riaditeľ SHP Group hodnotí výsledky programu: „Uvedené ocenenie skutočne odzrkadľuje spokojnosť zákazníkov a ich vlastnú spotrebiteľskú skúsenosť. Sme hrdí na to, že naše produkty spĺňajú náročné kritériá zákazníkov na očakávanú kvalitu, pevnosť papiera a jemnosť zároveň. Skupina SHP dlhodobo investuje do inovácií už samotnej výroby a vývoja produktov práve s týmto cieľom – uspokojovaním zákazníka budovať pevnú, lojálnu spotrebiteľskú základňu. Ocenenie má pre nás význam aj z pohľadu dosiahnutia popredných priečok kvality slovenského výrobku na zahraničnom trhu, o čo sa neustále snažíme aj v iných európskych krajinách.“
Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky výskumu agentúry STEM/MARK. Zber údajov prebehol na reprezentatívnej vzorke štyroch tisíc respondentov a výsledný index bol vypočítaný na základe celkového dojmu, príťažlivosť obalu a skúseností s výrobkom v danej kategórii. Ocenení výrobcovia majú po dobu jedného roka možnosť využívať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2013 pri propagácii víťazných produktov, a to nielen na obaloch, ale aj v marketingových kampaniach. Ďalšiu podporu pripravujú organizátori v podobe mediálnej kampane celého programu. Najväčším ocenením pre výhercov tak bude ich zvýraznenie priamo v predajniach.
V Českej republike je logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka stále viac využívané ocenenými spoločnosťami a stáva sa populárnejším. Vzhľadom k tomu sa rozhodlo aj o rozšírení programu na Slovensko, kde sa koná už 2. ročník súťaže. Výsledky prestížneho ocenenia sa očakávajú v júni tohto roka. Spoločnosť SHP Harmanec sa ako súčasť SHP Group tento rok uchádza o umiestnenie v rebríčku noviniek na Slovensku po prvý krát.
SHP Bohemia je predajca hygienických papierenských výrobkov na českom trhu, so sídlom v Prahe. Je súčasťou skupiny SHP Group (Slovak Hygienic Paper Group), ktorá združuje skupinu výrobných a obchodných spoločností z oblasti celulózo-papierenského priemyslu. Skupina patrí do prvej trojky najvýznamnejších producentov hygienických papierov v strednej a východnej Európe.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.