Obchodník roka 2015: Lidl opäť s dvoma prvenstvami
- 10:10 28.04.2016
- Bratislava

Držiteľom Ceny Verejnosti sa v rámci prestížnej súťaže MasterCard Obchodník roka už po tretíkrát v rade stal Lidl. Obchodný reťazec zároveň obhájil aj prvenstvo v kategórií Obchodník s potravinami.
„Dôvera zákazníkov je pre nás najcennejšia, v našom odvetví totiž práve toto rozhoduje o úspechu alebo neúspechu obchodníka. Naše umiestnenie je výsledkom dlhodobo budovaného, intenzívneho a obojstranného vzťahu. Zisk Ceny Verejnosti po tretíkrát v rade je zároveň potvrdením toho, že zákazník si uvedomil, že Lidl ponúka najlepší pomer ceny a kvality, predovšetkým vďaka privátnym značkám. Spolu s našou snahou ponúkať každý týždeň niečo nové a neustále vylepšovať naše služby ide o základ pre budovanie silného vzťahu so zákazníkmi,“ povedal pri preberaní ceny Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl za oblasť nákupu.
O víťazoch jednotlivých sortimentných kategórií rozhodol rozsiahly reprezentatívny výskum spoločnosti GfK Czech na vzorke 1000 respondentov zo Slovenska. „Už tretí rok oceňujeme obchodníkov na slovenskom trhu a posudzujeme kvalitu ich ponuky, šírku sortimentu alebo dobré vzťahy so zákazníkmi. A práve spotrebitelia rozhodujú o víťazstve predajcov v jednotlivých kategóriách maloobchodu, čo odzrkadľuje ich vlastné skúsenosti,“ povedal Josef Machala, Loyalty Leader Czech and Slovakia, MasterCard. Hodnotenými parametrami bolo spontánne menovanie predajne, počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie).
V kategórií MasterCard Obchodník s potravinami 2015 Lidl zopakoval svoje víťazstvo spred roka, predovšetkým vďaka vysokej dôvere zákazníkov a vysokej kvalite tovaru. Na druhej priečke sa umiestnil Kaufland, tretie bolo Tesco. „Teší ma, že tak ako sme jednotkou v čerstvosti, sme aj jednotkou v odvetví. V tejto kategórií sa nám podarilo obhájiť minuloročné víťazstvo, čo vnímam ako dôkaz toho, že dlhodobá a poctivá práca skutočne prináša ovocie. Ďakujem zákazníkom a predovšetkým každému z našich viac ako 4000 zamestnancov,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.
Víťazov vyhlásili počas Galavečera XX. konferencie Slovak Retail Summit. Predstavitelia spoločnosti Lidl si prebrali tiež celkovo 5 ocenení v súťaži Múza Merkúra. Prvenstvo získal obchodný reťazec v kategórií „Branding predajne“ za nový sivý koncept. V kategórií „Promo aktivity a eventy“ mu porota pridelila 2. (Nôž šéfkuchára) a 3. miesto (Rozprávky, ktoré potešia všetky deti). Druhým miestom bola ocenená kampaň Jednotka v čerstvosti (kategória TOP značka v obchode) a tretie miesto získal Lidl za mobilnú aplikáciu „veľkostná tabuľka“ (kategória Nové technológie v mieste predaja).

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?