Banky profitujú z nižších nákladov
- 12:04 03.06.2013
- BRATISLAVA

Najmodernejšie technológie stále viac zasahujú do konkurenčného súboja firiem. Možnosť osloviť rôzne cieľové skupiny klientov viacerými komunikačnými kanálmi a efektivita vynaložených nákladov sú dnes rozhodujúcimi faktormi pri tvorbe stratégie a produktov firiem. Podľa najnovšej štúdie spoločnosti IBM vedúci pracovníci marketingových oddelení v podnikoch a organizáciách profitujú stále viac z analýzy veľkého objemu dát pri tvorbe personalizovaných marketingových kampaní. Až 39 percent firiem, ktoré sú lídrami vo svojich odvetviach dnes už využíva multikanálové technológie pri tvorbe produktovej ponuky šitej na mieru individuálnym potrebám zákazníkov.
„Snaha bankových domov spracovávať najmodernejšími biznis analytickými nástrojmi všetky dáta, ktoré majú zahrnuté vo svojich podnikových systémoch je tou najpriamejšou cestou k pochopeniu potrieb zákazníkov a zníženiu vlastných nákladov,“ vysvetľuje generálny riaditeľ IBM Slovensko Branislav Šebo. Práve zapájaním najmodernejších riešení, pracujúcich s veľkým objemom dát, do svojej činnosti banky získavajú schopnosť udržať krok s rýchlo sa meniacimi podmienkami na trhu. „V posledných dvoch rokoch cítime výrazné zvýšenie dopytu po tzv. Big Data riešeniach, ktoré dokážu firmám a organizáciám všetkých veľkostí poskytnúť potrebnú oporu pri stabilizácií a rozširovaní svojej zákazníckej bázy,“ pripomína Branislav Šebo.
Viac o tom, čo všetko v sebe skrýva Big Data, a ako s ich pomocou môžu podniky a organizácie zlepšiť výsledky svojho podnikania sa dozvedia účastníci na konferencii Think 2013 www.ibm.com/sk/think2013/.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?