Banky profitujú z nižších nákladov
- 12:04 03.06.2013
- BRATISLAVA
Najmodernejšie technológie stále viac zasahujú do konkurenčného súboja firiem. Možnosť osloviť rôzne cieľové skupiny klientov viacerými komunikačnými kanálmi a efektivita vynaložených nákladov sú dnes rozhodujúcimi faktormi pri tvorbe stratégie a produktov firiem. Podľa najnovšej štúdie spoločnosti IBM vedúci pracovníci marketingových oddelení v podnikoch a organizáciách profitujú stále viac z analýzy veľkého objemu dát pri tvorbe personalizovaných marketingových kampaní. Až 39 percent firiem, ktoré sú lídrami vo svojich odvetviach dnes už využíva multikanálové technológie pri tvorbe produktovej ponuky šitej na mieru individuálnym potrebám zákazníkov.
„Snaha bankových domov spracovávať najmodernejšími biznis analytickými nástrojmi všetky dáta, ktoré majú zahrnuté vo svojich podnikových systémoch je tou najpriamejšou cestou k pochopeniu potrieb zákazníkov a zníženiu vlastných nákladov,“ vysvetľuje generálny riaditeľ IBM Slovensko Branislav Šebo. Práve zapájaním najmodernejších riešení, pracujúcich s veľkým objemom dát, do svojej činnosti banky získavajú schopnosť udržať krok s rýchlo sa meniacimi podmienkami na trhu. „V posledných dvoch rokoch cítime výrazné zvýšenie dopytu po tzv. Big Data riešeniach, ktoré dokážu firmám a organizáciám všetkých veľkostí poskytnúť potrebnú oporu pri stabilizácií a rozširovaní svojej zákazníckej bázy,“ pripomína Branislav Šebo.
Viac o tom, čo všetko v sebe skrýva Big Data, a ako s ich pomocou môžu podniky a organizácie zlepšiť výsledky svojho podnikania sa dozvedia účastníci na konferencii Think 2013 www.ibm.com/sk/think2013/.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Nostalgické filmy, ktoré očaria aj vaše deti
Chcete svojim deťom priblížiť čaro filmov, ktoré vás sprevádzali počas detstva? Pripravili sme pre vás výber príbehov, ktoré vo vás oživia tie najkrajšie spomienky.
Objavovanie Maďarskej kuchyne: Cestovanie autom po Maďarsku
Maďarsko, krajina plná historických miest, termálnych kúpeľov a nádhernej prírody, láka cestovateľov nielen svojimi kultúrnymi pokladmi, ale aj bohatou kuchyňou.
Vianočná ponuka Telekomu: 100 GB dát pre predplatené karty, MIXI kalendár a ďalšie odmeny
Vianočná ponuka pre predplatené karty ponúkne 100 GB dát po troch dobitiach i adventný MIXI kalendár, pre SWIPE príde Diamond ticket či odmena za odporúčanie.
Telekom Vianoce 2024: Exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, TV obsahu, akcií a prekvapení
Zákazníkov Telekomu čaká exkluzívna vianočná nádielka hardvéru, atraktívny TV obsah i najnovšie filmy, tisícky prekvapení v Magenta Moments, aj akcie pre dobíjacie karty.
Vek je len číslo: Vtipné tričká, ktoré robia 40. narodeniny zábavnými
Čože je to 40-tka? Tento vek je skutočne len číslo, ktorého sa netreba obávať. Ešte vás v živote čaká veľa skvelých zážitkov i míľnikov.